sobota, 28 lutego 2015

[VID][150226] LEDApple A.M.A #6

Wszyscy: Jesteśmy LEDApple!
Witamy w A.M.A!

Q1: Covery jakich piosenek chcecie wykonywać w przyszłości?
Hyoseok
: Hip-hop.
Youngjun: Ponieważ Kei to lubi, hip-hop.

Q2: Od jakiej piosenki jesteście teraz uzależnieni?
Hyoseok
: "Uptown funk".
Kyosung: Od naszej piosenki, "Run to you".

Q3: Kiedy czujecie się szczęśliwi na scenie?
Hyoseok
: Czuję radość, kiedy gram na perkusji przed fanami.
Kyosung: Ja także czuję się komfortowo, kiedy gram przed fanami.
Kyumin: Kiedy krzyczę...

Q4: Z jakim artystą chcielibyście zagrać wspólny koncert?
Hyoseok
: Japoński zespół ONE OK ROCK.
Youngjun: Metallica.
Kyumin: Maroon5.
Kyosung: Ja także... ONE OK ROCK.

Q5: Jun, ile masz gitar?
Youngjun
: 5!

Q6: Kei, na keytarze nie gra się łatwo, prawda?
Kyumin
: To jak granie na keyboardzie, który leży. Nie jest trudno.

Q7: Kyo, jaka jest twoja ulubiona piosenka Miyavi'ego?
Kyosung
: "咲き誇る花の様に [Bloom like a flower]".

Q8: AKi, jakiego gatunku muzykę lubisz?
Hyoseok
: Hip-hop, modern rock.

Q9: Opowiecie o swoich wspomnieniach z ceremonii ukończenia szkoły?
Kyosung
: Bawiłem się z przyjaciółmi.
Youngjun: Zrobiłem mnóstwo zdjęć z moimi przyjaciółmi.
Kyumin: Poszedłem do innej szkoły, aby świętować z AKi'm.

Q10: Opiszcie swój nastrój jednym słowem.
Youngjun
: Fajny.
Kyosung: Łomotanie serca (z powodu nadchodzących koncertów).
Hyoseok: Napięcie (z powodu nadchodzących koncertów).

Kyumin: Prosimy, dbajcie o siebie.
Będziemy ćwiczyć więcej, aby pokazać wam dobry występ.

CR: LEDApple YouTube | PL: aseya99 @ LED Apple Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz