wtorek, 3 lutego 2015

[BLOG][150202] Wpis na blogu LEDApple: "Jak się macie? Jest poniedziałek" (Kyumin i Kyosung)

Hej~~~ Wszyscy!
Jestem Kei
Obok mnie jest też Kyo
Nareszcie, poniedziałek się skończył
Poniedziałek jest najtrudniejszym dniem, prawda!?
Jest dobrze Jest dobrze Jest dobrze!!
Od jutra czas będzie mijał szybko ↑ 
Dlaczego?
Ponieważ!!
Dokładnie za jeden miesiąc odbędzie się nasz pierwszy koncert
Damy z siebie wszystko!!

Precel [T/N: Tym razem napisał to po japońsku, ponieważ fani wyjaśnili mu jak się to pisze.]
Dziękuję 
Nauczyłem się jak to napisać.
Tteokbokki, hotteok, patbingsu, chipsy z miodem i masłem, wafle z masłem, ogamja, ciasto czekoladowe, ciasto ze słodkimi ziemniakami, hodugwaja, koreańskie słodycze
Które lubicie!?
My też je lubimy ^-^
Za komentarze
Zawsze
Jesteśmy wdzięczni
Chcę się szybko z wami zobaczyć ;P
Bawmy się dobrze na koncertach!
Poczekajcie na nas jeszcze troszkę
Pa pa
CR: LEDApple Ameba | ROM: LEDApple Romania / ENG: Ruxy Art | PL: aseya99 @ LED Apple Poland 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz