niedziela, 15 lutego 2015

[BLOG][150213] Wpisy na blogu LEDApple: "Wieczór w piątek trzynastego"

Wieczór w piątek trzynastego (część 1/4)
Dobry wieczór!
Jestem Jun.
Mamy dziś straszny wieczór!
Piątek trzynastego
Nie straszcie ludzi, za którymi nie przepadacie
Moja wersja piątku trzynastego
3
2
1
0,9
0
Post użytkownika LEDApple Romania.
To filmik!
Pierwszy raz!
Oglądaliście to anime?!
寄生獣 (Parasyte)
To moja dłoń
Następnie
Dalej
Post użytkownika LEDApple Romania.


Wieczór w piątek trzynastego (część 2/4)
Jestem AKi

Post użytkownika LEDApple Romania.
Dobry wieczór
Dalej

Wieczór w piątek trzynastego (część 3/4)
Dobry wieczór
Jestem Kyo
Post użytkownika LEDApple Romania.
Dalej

Wieczór w piątek trzynastego (część 4/4)
Dobry wieczór wszystkim
Jestem Kei
Post użytkownika LEDApple Romania.
Tak
To prawda
Jem Juna hyunga
Następnie
Wszyscy to zrobili!
CR: LEDApple Ameba 1/2/3/4 + LEDApple Romania 1/2/3/4/5 | ROM: LEDApple Romania / ENG: Ruxy Art | PL: aseya99 @ LED Apple Poland 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz