piątek, 20 lutego 2015

[VID][150219] LEDApple A.M.A #5

Wszyscy: Jesteśmy LEDApple!
Witamy w A.M.A.
Szczęśliwego nowego roku.

Q1: Jakie macie plany na Księżycowy Nowy Rok?
Kyumin
: Pojadę do domu.
Hyoseok: Będę u mojej rodziny.
Youngjun: Ja też.
Kyosung: Ja też.

Q2: Jakie koreańskie dania polecacie obcokrajowcom?
Hyoseok
: Samgyeopsal.
Youngjun: Zupa z ciastem ryżowym.
Kyosung: Songpyeon (ciastka ryżowe w kształcie księżyca).
Kyumin: Kurczak albo pizza?

Q3: Jakie koreańskie jedzenie jecie podczas zimy?
Kyosung
: Samgyetang (rosół z żeń-szeniem).
Youngjun: Samgyetang! Jest bardzo dobre.

Q4: Kto zrobi kolację w dormie?
Hyoseok
: Kyo... Może...

Q5: Co robicie rano jako pierwsze?
Hyoseok
: Zawsze biorę prysznic i idę spać z powrotem.
Kyumin: Znowu zasypiam...

Q6: Co zawsze macie przy sobie?
Kyumin
: Nie noszę torby, ale zazwyczaj mam portfel i słuchawki.
Hyoseok: Pałeczki perkusyjne.

Q7: Jakiego sportu chcielibyście spróbować?
Hyoseok
: Nurkowania ze sprzętem.
Kyumin: Paralotniarstwa.
Kyosung Skakania na bungee.

Q8: Poza koncertami, czego chcielibyście spróbować lub zrobić?
Kyosung
: Chcę iść razem na piknik!
Youngjun: Ja też.

Q9: Gdybyście zamieniali się instrumentami, na których chcielibyście zagrać?
Kyosung
: Perkusja.
Youngjun: Ja też.
Kyumin: Gitara.

Q10: Gdzie chcielibyście się udać?
Hyoseok & Youngjun
: Ameryka.
Kyumin: Nowy Jork (ponieważ mieszka tam jego rodzina).
Kyosung: Los Angeles.

CR: LEDApple YouTube | PL: aseya99 @ LED Apple Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz