piątek, 13 lutego 2015

[VID][150205] LEDApple A.M.A #3

Q1: Macie jakieś plany dotyczące koncertów w Europie?
Kyumin
:Tak, planujemy światową trasę LEDApple.

Q2: Jak czuje się Jun?
Hyoseok
: Zdrowieje. Sądzę, że od jutra będziemy mogli znowu razem ćwiczyć.
Kyumin: Myślę, że zobaczycie go w czwartym A.M.A.

Q3: Jaki jest największy błąd, który zdarzyło się wam popełnić na scenie?
Hyoseok
: Złamałem pałeczkę.
Kyumin: Poślizgnąłem się na scenie.
Kyosung: Żadne błędy nie są dozwolone.

Q4: Jak długo dziennie ćwiczycie?
Kyumin
: Zbieramy się w południe i ćwiczymy do wieczora, a później ćwiczymy indywidualnie do północy.

Q5: Pokłóciliście się kiedyś ze sobą podczas ćwiczeń?
Hyoseok
: Ja i Kei... Czasem kłóciliśmy się, aby polepszyć nasze występy.
Kyumin: To tylko "wyrażanie naszych opinii", aby dobrze poradzić sobie na koncercie.

Q6: Jak zapisaliście się na swoich listach kontaktowych w swoich telefonach komórkowych?
Kyosung
: Jun → Przerażający hyung, Kei → Komik, AKi → public.
Kyumin: Kyo → Maknae, AKi → Głupek, Jun → "Lider". Ale zmienię wszystko na nasze obecne pseudonimy sceniczne.
Hyoseok: Jun → Granpa granma, Kyo → general public, Kei → Głupek.

Q7: O której godzinie wstajecie, a o której kładziecie się spać?
Hyoseok
: Zazwyczaj idę spać około 2:00, a wstaję o 9:00.

Q8: Jaki jest wasz najszczęśliwszy moment, będąc w LEDApple?
Kyosung
: Jestem szczęśliwy, kiedy CEO stawia mi kolację.

Q9: Kto jest najbardziej niezapomnianym fanem?
Kyumin
: Ty. (osoba oglądająca filmik)

Q10: Proszę, powiedzcie coś do LEDAs.
Kyosung
: Dam z siebie wszystko, chociaż jestem jeszcze niedoświadczony.
Hyoseok: Ponieważ ciężko ćwiczyliśmy w Korei, prosimy, oczekujcie LEDApple!
Kyumin: Wiele osób martwiło się o Juna, ale prawdopodobnie od jutra będziemy mogli już razem ćwiczyć.
Prosimy, dbajcie o siebie!

CR: LEDApple YouTube | PL: aseya99 @ LED Apple Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz