piątek, 27 marca 2015

[VID][150326] LEDApple A.M.A #10

Q1: Jakie jedzenie robicie w dormie?
Hyoseok
: Jun hyung dobrze przyrządza smażony ryż.
Youngjun: To dlatego, że kupiłem nową patelnię.

Q2: Jakiego jedzenia nie lubicie albo w ogóle nie jecie?
Hyoseok
: Kei nigdy nie je sashimi.
Kyumin: Ponieważ nie lubię zapachu surowych owoców morza. Ale mogę jeść ugotowane.
Kyosung: Nie ma jedzenia, którego nienawidzę.

Q3: Jakie są wasze ulubione smaki lodów?
Youngjun
: Czekoladowy.
Hyoseok: Owocowe.
Kyumin: Owocowe.
Kyosung: Czekoladowy.

Q4: Który z członków jest najstraszniejszy, kiedy jest wściekły?
Hyoseok
: W LEDApple nie mamy poważnych kłótni.

Q5: Jaki film ostatnio widzieliście?
Kyosung
: "Kingsman".
Kyumin: "Whiplash", to historia o perkusiście.

Q6: Jakie jest najlepsze miejsce do zabawy z przyjaciółmi?
Hyoseok
: Wesołe miasteczko.
Kyosung: Kafejka internetowa (w Korei).
Kyumin: Kręgielnia.

Q7: Jakie jest wasze ulubione miejsce w Japonii?
Ponieważ regularnie występujemy w Japonii, teraz tu jesteśmy.
Hyoseok: Tutaj, mam na myśli ten dorm.
Kyumin: Według mnie także dorm.
Youngjun: Mój pokój.
Kyosung: Tutaj.

Q8: Jak było w Yokahamie?
Hyoseok
: Mogliśmy zobaczyć piękny ocean.
Kyumin: Jak wspomniałem na SNS, krajobraz w Yokahamie był piękny.

Q9: Jeśli mielibyście nadać imię swojemu instrumentowi, jakie by ono było?
Hyoseok
: Hyo!
Kyosung: Kyo! Ponieważ bas jest mój.
Youngjun: Gumeongie (gumeong = otwór), ponieważ jest tutaj (w gitarze) otwór.
Kyumin: Jeśli miałbym nadać imię strunom głosowym, "Siłacz". Chcę, aby stały się silniejsze.

Q10: Jak wyobrażacie sobie siebie za 10 lat?
Kyosung
: Sądzę, że będziemy mieli więcej umiejętności.
Kyumin: Będziemy wykonywać dojrzalszą muzykę.
Youngjun: Uważam, że będziemy wykonywać tę samą muzykę.
Hyoseok: Myślę, że staniemy się zabawnym zespołem.

CR: LEDApple YouTube | PL: aseya99 @ LED Apple Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz