piątek, 13 marca 2015

[VID][150312] LEDApple A.M.A #8

Q1: Jak było na waszym pierwszym koncercie w 2015?
Kyosung
: Ponieważ na początku się zdenerwowałem, pomyliłem się. Ale było zabawnie.
Hyoseok: Poprzednio Kyo powiedział, że błędy na koncertach są niedopuszczalne...
Kyumin: Ja poczułem coś nowego.
Youngjun: Było zabawnie!

Q2: Co robicie, kiedy nie macie koncertów?
Youngjun
: Przygotowuję się na nadchodzący koncert.
Kyumin: Prosimy, oczekujcie kolejnego koncertu.

Q3: Czy są jakieś piosenki, które przygotowujecie oprócz "Because of you"?
Hyoseok
: Tajemnica~

Q4: Współlokatorzy?
Kyumin
: Jun i Kyo / AKi i Kei, but AKi zawsze włącza ogrzewanie w pokoju... Jest za gorąco!
Youngjun: Nie ma żadnych problemów... Jest komfortowo.

Q5: Kto najwięcej sprząta, a kto najmniej?
Kyosung
: Nigdy nie widziałem, żeby Kei sprzątał. Uważam, że ja sprzątam najwięcej.
Youngjun: Nie widziałem, aby Kyo sprzątał, ale kilka razy zmusiłem go do posprzątania pokoju. Więc nie chcę nic o tym mówić.

Q6: Jakie są wasze ulubione filmy?
Youngjun
: Filmy akcji.
Hyoseok: Wczoraj oglądałem Doraemona. Byłem pod wrażeniem.
Youngjun: To była smutna historia... Nieoczekiwany smutek.
Kyumin: "More than blue". Stworzył go koreański kompozytor. To bardzo smutny film.

Q7: Co robicie przed pójściem spać?
Youngjun
: Wymyślam coś na kolejny koncert.
Kyumin: Słucham muzyki i oglądam teledyski innych artystów.
Kyosung: Zazwyczaj ćwiczę, aż pójdę spać.

Q8: Jakie słodycze lubicie?
Youngjun
: Chupa Chups.
Hyoseok: Duże lizaki.
Kyosung: O smaku coli.
Kyumin: Nie lubię słodyczy...

Q9: Nadchodzi wiosna. Gdzie chcecie pójść z dziewczyną w Korei?
Youngjun
: Oglądać kwitnące drzewa wiśni.
Hyoseok: Oglądać kwitnące drzewa wiśni nad rzeką Han.
Kyumin: Dom...

Q10: Macie plany dotyczące aktywności w Azji Południowo-Wschodniej?
Youngjun
: Jeśli byłaby taka szansa, chciałbym zagrać tam koncert.
Kyumin: Brzmi nieźle. Na przykład... Może Cebu?
Hyoseok: Chcę nurkować.

CR: LEDApple YouTube | PL: aseya99 @ LED Apple Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz