wtorek, 4 listopada 2014

[TŁUM][141007] Wywiad dla OKWave

Q: Najpierw przedstawcie siebie i członka zespołu obok was.
Kyumin: W Led apple jestem odpowiedzialny za wokal i rap. Jestem najmłodszy w zespole. KwangYeon, który jest obok mnie, jest słodki (śmiech). Bardzo dużo je.
Kwangyeon: Jestem basistą, Kwangyeon. Hanbyul, wokalista, jest bardzo opiekuńczy. Jest też osobą, która doprowadza nas do śmiechu, jego żarty zawsze są zabawne.
Hanbyul: Jestem wokalistą, Hanbyul. Hyoseok jest miły i ma ogromne serce. Ma również dojrzałą stronę.
Hyoseok: Jestem perkusistą, Hyoseok. Youngjun jest liderem oraz jest najstarszy w zespole. Ma najmniejszą twarz spośród wszystkich członków, a także ładną sylwetkę.
Youngjun: Jestem gitarzystą, Youngjun. Kyumin jest wysoki i fajny. Na obu rękach ma tatuaże w kształcie diamentu.

Q: Jakim zespołem jest Led apple? Proszę, powiedzcie, co wyróżnia was jako zespół?
Kyumin: Mamy dwóch wokalistów. Oraz kiedy tańczymy i występujemy na naszych koncertach, wszyscy członkowie wykonują układ.

Q: Oczywiście działacie w Korei, ale także w Japonii oraz Europie. Jak minęła wasza niedawna trasa po Europie?
Kyumin: Było ciekawie. Występowaliśmy, ale też odkrywaliśmy jak moglibyśmy udoskonalić się jako zespół.
Kwangyeon: Dobrze się bawiłem. Myślę, że razem, jako zespół, daliśmy z siebie wszystko.
Hanbyul: To była dobra okazja. Poczułem, że chcę, aby nasz zespół stał się lepszy. Chciałem dać z siebie jeszcze więcej.
Hyoseok: Ja również czułem, że są rzeczy, które możemy ulepszyć.
Youngjun: To była nasza druga europejska trasa koncertowa. Była lepsza niż pierwsza, ale również pomyślałem, że moglibyśmy się udoskonalić.

Q: Nadchodzi kolejny koncert ‘’Ledapple JAPAN BIG LIVE 2014~Kiss me~’’, aby pokazać, że wróciliście z europejskiej trasy. Proszę, powiedzcie o swoich oczekiwaniach.
Youngjun: Chcę, aby na koncercie wszyscy dobrze się bawili.
Hyoseok: Chcę pokazać wszystkim naszą energiczną stronę.
Hanbyul: Chcę pokazać, że jesteśmy lepsi jako zespół.
Kwangyeon: Chcę, aby nasz koncert sprawił, że fani poczują się jeszcze bardziej z nami związani.
Kyumin: Kiedy graliśmy koncert w Shibuya Koukaidou w sierpniu, chcieliśmy wszystkim pokazać nasz występ na żywo. Teraz chcę, abyśmy na tym koncercie bardziej zjednoczyli się z fanami i dobrze się bawili.

Q: Zmieniając temat, co sądzicie o Japonii?
Kyumin: Wszyscy Japończycy są bardzo mili, nawet jeśli spotykamy się po raz pierwszy. Pojechaliśmy również do miejsc innych niż Tokio. Byliśmy także w Kyoto, Osace, Sapporo itd. Regionalne potrawy każdego miejsca są pyszne. Kraby, które jedliśmy w Sapporo oraz hitsumabushi z Nagoyi (grillowany węgorz na ryżu) pozostawiły po sobie duże wrażenie.

Q: Czy zmieniliście swoje poglądy na życie oraz muzykę odkąd zostaliście zespołem?
Youngjun: Od kiedy gram na gitarze, zacząłem lubić muzykę ogólnie oraz słuchać różnych jej gatunków.
Hyoseok: Wcześniej słuchałem tylko koreańskiej muzyki, ale odkąd jesteśmy zespołem zacząłem częściej słuchać muzyki zagranicznej.
Hanbyul: Wcześniej lubiłem ballady, ale zacząłem słuchać różnej muzyki i ostatecznie zacząłem słuchać rocka. Mój ton głosu również stał się wyższy.
Kwangyeon: Ja także nie słucham już tylko mojego ulubionego gatunku muzycznego, ale wszystkich.
Kyumin: Niewiele zmieniło się w moim postrzeganiu muzyki. Ale odkąd jestem w zespole i ponieważ żyjemy tylko raz, moje poczucie, że „powinniśmy cieszyć się życiem” stało się silniejsze.

Q: Powiedzcie teraz, co chcielibyście nam przekazać.
Hanbyul: Członkowie zespołu się zmieniali, więc jestem wdzięczny członkom i fanom, którzy zostali. Członkowie mają szczególnie wielkie serce, wszyscy zawsze najpierw myślą o drugiej osobie.
Hyoseok: Trzy osoby, które są starsze ode mnie zawsze mnie prowadzą.

Q: Powiedzie nam o swoich planach na przyszłość.
Youngjun: Chcemy stać się takim zespołem, że ktokolwiek spojrzy na Led apple pomyśli, że jesteśmy fajni.

CR: OKWave | ENG: leda_intl | PL: Hanabi @ LED Apple Poland / korekta: aseya99 @ LED Apple Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz