piątek, 8 maja 2015

[VID][150507] LEDApple A.M.A #12

Kyumin: Dziś udaliśmy się do Disneylandu. Będziemy teraz przez chwilę odpoczywać przy Disney Sea, w ostatni dzień Złotego Tygodnia w Japonii. Zacznijmy A.M.A~
Youngjun: Przeczytaj pierwsze pytanie.

Q1: Co najbardziej lubicie w występach na scenie?
Kyumin: Uwielbiam wstęp do każdego koncertu.
Youngjun: Najbardziej lubię czytać listy od LEDAs. Jak najlepsze radio.
Hyoseok: Najbardziej lubię czas mojego solo na perkusji.
Kyumin: Lubisz wykonywać je co tydzień?
Hyoseok: Nie, nie.
Kyosung: Jestem najszczęśliwszy, kiedy piję wodę po naszym występie.

Q2: Piosenki, które śpiewacie na każdym koncercie, czy wy decydujecie o piosenkach, które pojawią się na setliście? Próba wykonania coveru danej piosenki, jak decydujecie, którą wybieracie?
Kyumin: Spotykamy się raz na dwa tygodnie, aby to ustalić. Ćwiczyliśmy dwa tygodnie temu. Piosenki, których covery wykonamy, są naszymi ulubionymi.
Hyoseok: Nie, ulubionymi Kei.

Q3: W jakich państwach chcielibyście zagrać koncerty w tym roku?
Kyosung: Poza Japonią, nic nie zostało jeszcze ustalone.
Kyumin: Chcę się z wami spotkać!

Q4: Gdybyście mogli słuchać tylko jednej piosenki do końca swojego życia, jaka piosenka by to była?
Hyoseok: Tylko jedna? To bardzo trudne.
Youngjun: Jak dla mnie "Time is up".
Hyoseok: Nie chcę wybierać.
Kyosung: Ja też.

Q5: Która piosenka jest aktualnie waszą ulubioną?
Youngjun: Jest piosenka, która ostatnio mi się podoba. "Want to want me".
Kyumin: Ach, Jason Derulo.
Kyumin: Jakie są teraz wasze ulubione piosenki?
Youngjun: "Time is up". Podoba mi się melodia "Time is up".
Kyumin: Mnie podobają się "Sugar" Maroon5 i "Call my name" LEDApple. W szczególności solo na gitarze.
Hyoseok: Ja lubię "Bad boys".
Kyosung: "Run to you".

Q6: Jakiego języka chcielibyście się nauczyć?
Hyoseok: Moim marzeniem jest idealne mówienie po angielsku i japońsku.
Kyumin: Znam angielski i japoński. Chciałbym dobrze umieć te dwa języki.
Kyosung: Ja też.

Q7: Co chcecie kupić swoim rodzicom na Dzień Rodziców?
Kyosung: Chcę zrobić śniadanie dla mojej mamy.
Kyumin: Moja mama chce drogi zegarek.

Q8: Co robicie, kiedy nie możecie zasnąć?
Hyoseok: Po prostu leżę i patrzę się na swój telefon.
Kyumin: Słucham muzyki.
Youngjun: Zazwyczaj słucham muzyki, kontroluję nasze występy albo zajmuję się innymi rzeczami związanymi z muzyką.
Kyosung: Nie mam problemów ze spaniem.
Kyumin: Ostatnio późno wstajesz z powodu prób.
Hyoseok: Nie sądziłem, że śpi tylko 3-4 godziny dziennie.
Kyumin: Rano wstaje jako pierwszy.
Youngjun: Dobrze, dobrze.

Kyumin: Następne pytanie to - nie ma go.
Hyoseok: Już skończyłeś?
Kyumin: A.M.A jest naprawdę szybkie.
Kyumin: Odpowiedzieliśmy na wasze pytania? Do zobaczenia za miesiąc!

CR: LEDApple YouTube | PL: aseya99 @ LED Apple Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz