sobota, 10 stycznia 2015

[SNS][150109] Wpisy LEDApple: Informacje o nowych członkach zespołu

Ryu Hyeon Sang
Wokal i gitara

Imię i nazwisko: Ryu Hyeon Sang
Data urodzenia: 4 października 1994
Typ krwi: B
Wzrost: 182 cm
Waga: 60 kg
Pseudonim: Ryu

Marzenie... Pokazać światu płytę z moimi własnymi piosenkami!!

Osobowość
Hobby: gotowanie i oglądanie filmów
Ulubiony sport: kręgle
Wyjątkowa umiejętność: pisanie piosenek (tekst i muzyka)
Ulubione jedzenie: owoce morza
Jedzenie, którego nie lubi: jedzenie, które źle smakuje
Ulubione japońskie jedzenie: soba i sushi
Co chcesz zrobić w Japonii?: Występy uliczne!! Chcę także zobaczyć koncert japońskich artystów.

Muzyka
Ulubiony artysta: Koreański zespół, "Dongmulwon - The Zoo". Jest naprawdę fajny! Uwielbiam ich wspaniałe melodie i słowa.
Jak znalazłeś się w przemyśle muzycznym?: Moi rodzice zachęcili mnie do gry na gitarze. Po rozpoczęciu nauki śpiewanie przyszło naturalnie.
Co chcesz robić w Japonii jako członek zespołu?: Mam nadzieję, że będzie dużo okazji na interakcje z fanami. Chcę też śpiewać piosenki stworzone przeze mnie!

Wiadomość
Wiadomość dla fanów
(Przed dołączeniem do zespołu) byłem fanem, który lubił LEDApple tak samo jak wy, LEDAs. Jestem dumny z tego, że należę do zespołu szanowanego przeze mnie, będąc zarówno członkiem jak i fanem. Nie zapomnę, gdzie zacząłem i będę ciężko pracował aż do samego końca!!
Proszę o wiele wsparcia i miłości. Dziękuję.


Lee Kyo Sung
Bas

Imię i nazwisko: Lee Kyo Sung (jap. Katsuragi Norishige <-- jego mama jest Japonką)
Data urodzenia: 20 kwietnia 1995
Grupa krwi: 0
Wzrost: 178 cm
Waga: 65 kg
Pseudonim: KyoSung, Norishige

Marzenie... Pierwsze miejsce na Oricon Chart!! I koncert w Tokyo Dome w ciągu 3 lat!

Osobowość
Hobby: spacery, czytanie książek
Ulubiony sport: koszykówka i billard
Wyjątkowa umiejętność: specjalnie przegrałem podczas gry z Hyoseokiem, kkk
Ulubione jedzenie: pizza
Jedzenie, którego nie lubi: owoce morza
Ulubione japońskie jedzenie: gyudon i natto
Co chcesz zrobić w Japonii?: Chcę iść do Disneylandu w Japonii

Muzyka
Ulubiony artysta: Miyavi. Podobają mi się jego stroje i występy na wysokim poziomie.
Jak znalazłeś się w przemyśle muzycznym?: Oglądałem wideo zespołu na Youtube. Wszyscy razem cieszyli się muzyką. Ten zespół bardzo mnie przyciągnął. Więc zacząłem grać na gitarze basowej.
Co chcesz robić w Japonii jako członek zespołu?: Chcę spróbować aktywności rozrywkowych, takich jak granie w zespole i aktorstwo.

Wiadomość
Wiadomość dla fanów
Cieszę się, że zostałem nowym członkiem LEDApple! Chociaż czuję presję, dam z siebie wszystko. Proszę, wspierajcie nas i oczekujcie występów.

CR: LEDApple Facebook 1/2 | PL: aseya99 @ LED Apple Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz