piątek, 12 grudnia 2014

[TŁUM][141203] Wywiad z Led apple dla KpopStarz

Październik 2014 oznaczył ich 4. rocznicę jako zespół, ogłoszono, że trzech członków zaprzestanie swojej działalności z zespołem, podczas gdy na ich miejsce w przyszłym roku wejdzie trzech nowych członków. Hanbyul, Kyumin i Kwangyeon zaprzestaną swojej działalności w zespole po ostatniej trasie LEDApple „Thank you LEDA” w grudniu 2014 roku, a zespół będzie kontynuował  z trzema nowymi członkami od przyszłego roku. KpopStarz JP przeprowadziło wywiad z obecnymi członkami po raz ostatni.


Q. Po pierwsze, co niezapomnianego zdarzyło się podczas waszej działalności w minionym roku?
Kwangyeon: Zajęliśmy dziesiąte miejsce na Oricon Chart.
Hanbyul: Wystąpiliśmy w Shibuya Public Hall.
Kyumin: Trudno jest wybrać tylko jedno, ponieważ wszystko było równie ważne.

Q. Najlepszy koncert z obecnymi pięcioma członkami?
Kyumin: Dla mnie to Shibuya QUATTRO (16 czerwca 2014). Miejsca publiczności (patrząc ze sceny) otaczały scenę, więc siedzenia i scena wyglądały jakby były razem, jako jedność,  łatwo było zostać pochłoniętym i poczuć emocje.
Kwangyeon: Uważam tak samo, ponieważ atmosfera także była gorąca.


Q. Jaki jest powód opuszczenia przez was zespołu?
Kwangyeon: Mamy swoje własne plany na przyszłość. Co do mnie, byłem w szpitalu i powiedziano mi, że kontynuowanie aktywności z zespołem nie będzie dobre dla mojego zdrowia.

Q. To bóle pleców, prawda? Miałeś wcześniej takie bóle?
Kwangyeon: Tak, cierpię na to od dawna. Lekarz powiedział, żebym się nie przemęczał.


Kyumin: Ja od początku lubiłem R&B, ale zacząłem rozważać to po wizycie w Europie.

Q. Kyumin, wydaję mi się, że od dłuższego czasu mówiłeś „Rock ‘n’ Roll” , ale będziesz wykonywał hip-hop?
Kyumin:  Rock ‘n’ Roll zawsze jest w moim sercu (uśmiech). Wciąż rozważam czy zająć się hip-hopem, czy nie.
Hanbyul: Więc lubisz Rock ‘n’ Roll czy hip-hop?
Kyumin: Lubię wszystkie (śmiech).

Q. A jak z Hanbyulem?
Hanbyul: Nie mam jeszcze żadnych planów. Chcę spróbować czegoś nowego.


Q. Od kiedy członkowie zaczęli dyskutować o tej sprawie?
Youngjun: Niedawno, około miesiąca temu. Członkowie prawdopodobnie samodzielnie długo nad tym myśleli i wszyscy podjęliśmy taką decyzję.

Q. Jak czują się członkowie, którzy postanowili pozostać w zespole?
Youngjun: Chociaż żałujemy, że zmieni się skład zespołu, każdy z nas ma plany na przyszłość. Dla swojej przyszłości i przyszłości LEDApple, szanujemy decyzję każdego i będziemy pracować ciężej oraz starać się być lepszymi w przyszłości. 
Hyoseok: Też tak myślę.


Q. Więc LEDApple będzie szukać nowego wokalisty?
Kyumin: Ćwiczymy teraz wspólnie.

Q. Przyjęliście już nowych członków?! Jaki jest nowy wokalista?
Hyoseok: To wciąż tajemnica! (śmiech)

Q. Jaki typ głosu ma przyszły wokalista?
Kyumin: W porównaniu do nas ma głos bardziej pasujący do Rock ‘n’ Rolla.
Hanbyul: (Głos) z rockowym brzmieniem.

Q. Znów będziecie mieli dwóch wokalistów?
Hyoseok: To nadal tajemnica! (śmiech)


Q. Wy wybraliście nowych członków?
Kyumin: Nie, agencja to zrobiła.

Q. Rozumiem. Zmieniając temat, wciąż będziecie występować pod nazwą LEDApple?
Kyumin: Ciągle nad tym myślimy, czy promować nowych członków pod nazwą LEDApple, czy z nową nazwą. Wszyscy się teraz nad tym zastanawiamy.

Q. Czy czujecie się smutni, myśląc o grudniu jako ostatnim miesiącu z całą piątką?
Youngjun: Nie, nie czuję się smutny.
Kyumin: Sami zdecydowaliśmy, co będzie dla nas najlepsze, więc nie jesteśmy smutni.


Q. Czy Kwangyeon wróci do zespołu, kiedy poczuje się lepiej?
Kwangyeon: Możliwe. Jeszcze nie jestem tego pewien.

Q. Jak długo potrwa leczenie?
Kwangyeon: Tego także nie jestem pewien. (śmiech)

Q. Co będziesz robił oprócz leczenia?
Kwangyeon: Um, chyba odpoczywać. (śmiech)
Youngjun: Czy to nie jest fajne? (śmiech)

Q. Więc jakie są wasze plany na przyszłość?
Kyumin: Jeszcze nie jestem pewien, ale pojadę do Nowego Jorku.

Q. Czy ten rok będzie ostatnim, kiedy występujecie razem w Japonii?
Youngjun: Tak, ale mam nadzieję, że fani nie będą bardzo smutni z tego powodu. Myślę, że zawsze będziemy w stanie się ze wszystkimi zobaczyć. Nie rozstajemy się z powodu nieszczęśliwych wypadków, więc nie chcemy, aby fani czuli się samotni.


Q. Plany na przyszłość Hanbyula?
Hanbyul: Jeszcze nie zdecydowałem. Myślę o nauce. Kiedyś chciałem zostać finansistą i lubię matematykę, ale nigdy wcześniej nie miałem takiej możliwości, więc myślę o kształceniu się.

Q. Pójdziesz na studia?
Hanbyul: Tak. Myślę o tym podczas słuchania muzyki.

Q. Jakie będą występy na zakończenie roku?
Hyoseok: Będą zabawne. Nie jesteśmy smutni, ponieważ jesteśmy jak rodzina, jesteśmy przyjaciółmi. 
Kyumin: Od Nowego Roku nie będę znał Hyoseoka. (śmiech)
Hyoseok: Kyumin mnie nie lubi! (śmiech) 
Kyumin: Tylko żartowałem~ (śmiech)

Q. Ponieważ wszyscy jesteście jak bliska rodzina, szanujecie swoje decyzje o pójściu własnymi ścieżkami, prawda?
Wszyscy: Tak, to prawda.

Q. Zwykle trudno pracuje się nad występami zespołom, których członkowie postanowili odejść.
Hanbyul: Świetnie się bawimy, przygotowując koncerty, więc nie ma znaczenia to, że się rozstajemy.
Youngjun: Ponieważ są to ostatnie koncerty, myślę , żeby dawać z siebie wszystko do końca, aby móc  ruszyć do przodu . Myśląc o tym, wszyscy ciężko pracujemy, by przygotować się na koncerty.


Q. Co Wasi przyjaciele i rodziny powiedziały o tej znaczącej decyzji? 
Kwangyeon: Powiedzieli, że będą mnie wspierać.
Wszyscy: (potakują)
Youngjun: Wciąż mamy po dwadzieścia parę lat, więc jeszcze mamy dużo więcej do zrobienia. (śmiech)

Q. Czy w przyszłym roku również przyjedziecie do Japonii?
Kyumin: Jeszcze nie jestem tego pewien, ale wciąż będę uczył się japońskiego.
Kwangyeon: Ja też, ponieważ lubię język japoński.

Q. Na zakończenie, zostawcie swoją wiadomość dla japońskich fanów.
Hyoseok: Drodzy fani , proszę, nie bądźcie smutni. Spotkajmy się na koncertach w grudniu.  Do zobaczenia~
Kwangyeon: Nie odchodzimy jeszcze, więc nie bądźcie smutni.
Kyumin: Rock ‘n’ Roll na zawsze!
Kwangyeon: Ponieważ twój styl życia jest jak Rock ‘n’ Roll. (śmiech)
Kyumin: Jestem gwiazdą rocka! (śmiech).
Hanbyul: To jeszcze nie koniec, chociaż idziemy swoimi własnymi ścieżkami, jestem pewien, że będziemy mieli okazję spotkać się ponownie.  Będę szczęśliwy, jeśli fani uszanują naszą decyzję i będą wspierać LEDApple, obecnych i nowych członków. Będę również szczęśliwy, jeśli w przyszłości wszyscy spotkamy się jeszcze raz.
Youngjun: (po chwili zastanowienia) Planujemy ciężko pracować, więc spotykajmy się często!

Q. Dziękuję. Pójdę na wasze koncerty!
Wszyscy: Dziękujemy!

CR: KpopStarz | ENG: leda_intl (babybluevanilla + snowy_ume) | PL: Hanabi @ LED Apple Poland / korekta: aseya99 @ LED Apple Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz